tisdag 20 december 2011

Recension: Collistar Eye Pencil Duo #1

Till jul och nyår är det guld och silver som gäller för mig och det är väldigt fint tycker jag. Jag köpte en duo eyeliner från Collistar med en sida i silver och en i guld för att göra makeupen inför helgerna lite extra glamig, hurra för 2-in-1 saker.
Pennan heter Eye Pencil Duo i färgen #1, kostar 130 kr och jag klickade hem den från Eleven.

Gold Lamé

Silver Lamé


Gold Lamé till vänster och Silver Lamé till höger. Jag tycker att de är rätt så torra i sin formula, jag hade hoppats på en mjuk krämig sak istället. Dock är det smart att sätta två färger i en penna vilket blir halva priset(!) per färg. Eye Pencil Duo fanns även i färgkombon #2 Silver Lamé / Black. Det blir ett svagt betyg på Godkänt.

2 kommentarer:

  1. Synd att de inte var mer lättarbetade och mjuka för färgerna ser fina ut.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen denhär kajalen! Ett måste till nyår :)

    SvaraRadera