torsdag 22 december 2011

Ett rött paket med vita snören...

...från Kiehl´s!
Från Kiehl´s kommer årets finaste julklapps inslagning enligt mig. I en röd pappersklädd ask med vit tjockt band runt har de lagt produkterna i potpurri och sedan lagt detta i guldpapper, tjusigt!



När jag är på Kiehl´s är jag som ett barn i en godisbutik, det finns så mycket fint och jag älskar de enkla förpackningarna, inredningen och servicen man får. Jag var på jakt efter Kiehl´s Creamy Eye Treatment with Avocado (Längst ner i hörnet till höger ligger den och det kommer att komma en recension senare.) och en ny Creme de Corps som jag valde i någon LE upplaga designad av Jeff Koons där allt gick till ICMEC. Det blev en hel del extra saker som jag fick av den snälla och mycket kunniga expediten bland annat blev det Ultra Facial Cream, Abyssine Cream+, Acai Damage-Correcting Moisturizer, Midnight Recover Concentrat och Superbly Smoothing Argan Shampoo.

1 kommentar:

  1. Vackert paket och underbart innehåll! Så vill-ha!!! Ögonkrämen nr 1.

    SvaraRadera