fredag 23 december 2011

Recension: Formula 10.0.6 Clarifying Facial Wipes och Overnight Spot

Jag tänkte att jag skulle ge en snabb recension över de ny sakerna jag fick hem från Formula 10.0.6. Fast de är egentligen inte nya i sortimentet utan har bara fått lite extra fokus på sig :)
Först ut är enkla rengöringsservetter som är väldigt smidiga att använda då man är i faten eller helt enkelt inte orkar att köra sin dagliga hudvårdsrutin. Clarifying Facial Wipes innehåller 25 stycken och kostar 99 pix. Det är sköna mot huden, tar bort smink snabbt och doftar gott det blir ett Godkänt i betyg.


Näst på tur står Overnight Spot som ska minimera porerna under natten. Förpackningen består av fyra kartor med 21 "ringar" och kostar 99 kr. Jag har inte så stora porer så jag känner mig inte som rätt användare av denna typ av produkt, men jag testade och kan inte säga att jag såg något speciellt synligt resultat.

1 kommentar:

  1. Servetterna kan väl i alla fall komma till användning på resor kan jag tro...

    SvaraRadera