tisdag 28 augusti 2012

Fem nagellack från China Glaze Summer Neons 2012

Jag har haft flera bilder på de fem nagellacken jag köpte från China Glaze Summer Neons 2012 liggandes i datorn. Jag tänkte att sommaren är förbi och det är dags för de kommande höstnagellacken att visas upp, så jag samlar de fem nagellacken från China Glaze i ett inlägg. Jag har listat de i den ordning som jag gillar dom!  
Pink Plumeria - en neon varmtonad mellan rosa med skimmer i guld
 
Surfin' for Boys - korallrosa neon med skimmer i rosa
 
Ride The Waves - mellan klarblå jelly
 
Hang-Ten Toes - neon kalltonad flamingo rosa
 
I´m With the Lifeguard - skimrande neon grön
På alla bilder har jag använt mig av två lager av nagellack och inget överlack, förutom på de två första.

1 kommentar:

  1. Läckra lack! Ordningen OK men själv hade jag bytt plats på det blå och det gröna:)

    SvaraRadera