tisdag 7 augusti 2012

När Kicks.se hade 15%!

Under cirka två månader (slutar 15 augusti) har Kicks.se har 15% rabatt på alla deras produkter för kundmedlemmar. Inte illa att kunna shoppa bra smink till bra pris! Jag har då köpt på mig några saker ut MAC´s fasta sortiment, men även två make-up borstar från Make Up Store. Jag tänkte lite snabbt visa upp vad det blev med tillhörande swatches.

 Tre Lipstick från MAC i färgerna Fanfare (cremesheen), Speak Louder (cremesheen) och Lady Bug (luster).
Fanfare (mid-tone yellow pink), Speak Louder (clean poppy blue pink), Lady Bug (yellow tomato)
 Jag har blivit väldigt intresserad över hur den nya Prep + Prime Skin Smoother kan bli på huden så det blev även en sådan. Den ska snabbt och lätt täcka ojämnheter och andra små saker som kan finna i hyn.
Under en länge tid har jag velat testa på MAC´s Cremestick Liner och det blev färgen Sublime Culture. Vad jag har för mig är denna läppenna mjukare och med ett skruvstift samt väldigt pigmentrik och hållbar. Det blev även en ny Eye Brows i  färgen Lingering, en aning mörkare än Fling nu till hösten.
Överst Sublime Culture (pink/caramel fusion) och nederst Lingering (soft taupe brown).
Utöver sakerna från MAC blev det även två make-up borstar från Make Up Store. En vanlig lite större läppensel och en liten maskara borste för att använda med att separera fransarna och få ner maskaran till rötterna.
Small Fan Brush #207 och Lip Pencil Nylon #211

1 kommentar:

  1. Spännande att få veta vad du tyckte om prep+prime. Hoppas att det kommer en recension!

    SvaraRadera