onsdag 26 augusti 2009

Allt är inte guld som glimmar....


OMG vilken härlig och inpirerande bild jag hittade i en blogg, tänkte att den kan man göra att roligt inlägg om. Jag har funderat och funderat typ ska jag göra en inpirationsbild med olika läppstift och läppglans m.m. Men det verkar inte som att det kommer att bli det denna gången istället får bilden symbolisera att "Allt är inte guld som glimmar".

Här kan jag då dra paralleller till olika sake jag köper bara för att köpa och sedan visar det sig att det inte är speciellt bra eller att det överhuvudtaget inte funkar för just mig. Under denna kategorin har vi t.ex. olika sminkprodukter, hudvård m.m. detta är då inköpt bara för att man ska ha det i sin samling.




Jag har ju nu gått och kärat ner mig i klädesmärket ODD MOLLY...!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för din kommentar hos mig, ja de pointelle-linnena är så sköna och användbara!

    Jag ser att du har ett gäng goa plagg också.. jag själv har inte köpt någon tisha ännu men är bra sugen på en "gammal" hatehate-tee.

    SvaraRadera
  2. Oh, samma här! Var under en lång tid på jakt efter en hatehate t-shirt i almost black med en v-ringning och en ros tryckt fram till. Kom med vårens kolletion.

    SvaraRadera
  3. Haha.. du med! Kärat ner dig i Odd Molly alltså! Välkommen till oss!

    SvaraRadera