söndag 23 augusti 2009

Mina Odd Molly´sar <3

Efter jag igår hade suttit och suftat runt på flera Odd Molly bloggar (gud vad det finns många!) tänkte jag att jag också skulle visa min Odd Molly gardrob.



Mitt första inköp var Good T-shirt från våren 2008 den längst till höger på bilden i en blågrå nyans. Från kollektionen förra året alltså hösten 2008 blev det en till Good T-shirt (den till vänster) i almost black. Båda med ett underbart tryck på ryggen, I like!


Från höst 2008 blev det även två tröjor i likadant material, till vänster Rib jersey l/s #214 i blue och Rib jersey tank #215 i grey.

Den tröja som jag har använt väldigt mycket är min gråa jersey med rosa gummibandsrynk upptill och på ryggen. Denna blev också inköpt under hösten 2008.

Tänkte att mammas dark blue Tenfold knit jacket #506 också skulle få var med :) (Inköpt hösten 2008, även denna.)

1 kommentar: