lördag 22 augusti 2009

Odd Molly, Welcome to my home!

Nu har Odd Mollys skincare kollektion som är ett samarbete med CCS kommit och heter nätt och jämt "My skin loves me" priserna ligger mellan 145-395 kr. Det är en blandning av allt möjligt t.ex. läppbalsam, duschkräm, bodylotion, bodybutter och tvål. Tycker de har lyckat rätt så bra och förpackningarna är ju bara hur söta som helst :)

Så vad har jag nu köpt från detta; Hmmm, jo det blev lipbalm, handcream och soap. Är super sugen på både bodylotion och showergelé....

Inte nog med detta har ju också Odd Mollys fall/winter-09 klädkollektion kommit ut i butikerna och det blev en topp deras Good t-shirt (art. nr. 1) i färgen almost black och den ljuvliga Makeout blouse (art. nr. 911) i chocolate. Har länge gått och kollat in denna :)

3 kommentarer:

  1. Visst är de underbara!
    Bodybuttern är nog min absoluta favorit!
    Makeoutblusen i brunt är ljuvlig... min syster hade på sig sin idag på min dotters kalas!
    Jättesnygg!
    Kul att du hittade till min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin blus! Hur är storlekarna? Jag har fått för mig att inget funkar om man drar lite större storlekar som jag gör.:(

    SvaraRadera
  3. Japp den är verkligen fin fin :) Tja, storlekarna uppfattar jag som rätt så olika, många av blusarna som är i bomull är relativt små medan tröjor/tunikor i jersey upplever jag som större. Mitt tips är testa dig fram!

    SvaraRadera