tisdag 21 juni 2011

Essie Resort Collection - flaskbilder

Jag gjorde en beställning från Beautybay och tolv (!) dagar senare hämtade jag upp mitt paket. Bland annat innehöll det Essies Resort kollektion för sommaren 2011 i miniflaskor. Det är en fin kollektion och jag gillar alla färgerna väldigt mycket speciellt den stålgråa Fair Game.


Från vänster; Lion Around, Your Hunt or Mine, Da Bush, Fair Game

Lion Around är en ljus rosa ros med en krämig finish i lite skimmer känsla. Den vallmoaktiga Your Hunt or Mine är i kräm formula med lite guld skimmer.

Da Bush till vänster är ett kräm nagellack i en dammig ljus khaki färg i hel kräm finish. Fair Game är underbar i sin stålgråblå färg med skimmer finish.

1 kommentar:

  1. Your Hunt or Mine ... min favorit. Gillar alltid den här sortens vallmoaktiga nyanser! Fint till midsommarfirandet med!

    SvaraRadera