onsdag 15 juni 2011

OPI Touring America - flaskbilder

Då har jag fått förmånen att få hem hela OPI Touring America kollektioen för hösten 2011. Det är bredd kollektion med allt från mörka bruna, grå och gröna nagellack till faktiskt lite sommaraktiga korallfärger. Jag tänkte visa er flaskbilder först och sedan i ett annat inlägg swatches.

Alla de tolv nagellacken kom i en finfin plåtask som passade väldigt bra in på teamat för höst kollaktionen som ska vara lite av en road trip genom amerikanska städer. Nagellacken ska finnas på plats i augusti och kosta 150 kronor styck.


Gott & Blandat

De fyra första färgerna är mörka och särskilt höstiga de är även i krämformula.

Get in the expresso lane

Road house blues

Honk if you love OPI

I brake for manicures

De nästa fyra nagellack går i lite ljuare toner dessa också i krämformula.

Suzi takes the wheel

A-taupe the space needle

French quarter for your thoughts

Uh-oh roll down the window

De fyra sista nagellacken är väldigt sommriga för mig och dessa är i skimmer formula. Dessa fyra färger är nog mina favoriter ur kollektionen.

I eat mainely lobster

Are we there yet?

My address is "Hollywood"

Color to diner for

1 kommentar:

  1. En fantastisk låda full med lack-godis. Taupelacket tilltalade mig:)

    SvaraRadera