torsdag 2 juni 2011

Recension: Vita Liberata Intense Silken Mousse & Body Lotion

Jag tänkte ge mig på en recension över produkterna från Vita Liberata den luktfria brun-utan- sol produkten. Den första var en Body Lotion innehållandes 200 ml för 195:- och den andra var en B-U-S i mousseform som innehöll 100 ml för 295:-.
Vita Liberata the Body Lotion har en svag söt doft den går in lätt i huden och ska bevara och hålla B-U-S brännan snygg längre. Helt okej Body Lotion som får betyget Godkänt.

Vita Liberata Intense Silken Mousse är en färgad B-U-S mousse som jag trodde fungerade som en typ lätt färgad bodylotion son gradvis ska ge huden lite solbränd färg, men moussen var färgad från början och det blev direkt färg på huden. Jag rekommenderar att använda appliceringsvanten vid påföring för moussen färgar väldigt lätt av sig på händerna och på mig blir färgen väldigt mörk. Moussen går väldigt lätt in i huden och man ser direkt var man kan ha missat smörja. Efter första duschen har överskottsfärgen försvunnit och sedan har en rätt så fin B-U-S bränna uppkommit, efter cirka en vecka har färgen försvunnit helt. På grund av priset som var relativt högt, men att den var enkelt att få snygg får Intense Silken Mousse ett starkt Godkänt.

1 kommentar:

  1. Fukt, fukt, fukt.....Hemligheten bakom en fin och hållbar tan!

    SvaraRadera