lördag 10 december 2011

HOLLAND Collection by OPI - swatches

Vi har nu kommit fram till snabbswatches:arna av OPI´s vårkollektion för 2012, Holland. Jag har målat två lager av alla nagellacken och direkt på mina egna naglar samt att jag inte har använt något överlack.
Red lights ahead...Where?, Kiss me on my tulips, Rolling in the Hauge, Pedal faster Suzi!



I don´t give a Rotterdam!, Did you`ear about Van Gogh?, I have a herring problem, Thanks a windmillion



Wooden shoe like to know?, Vampsterdam, Gouda gouda two shoes, Dutch`ya just love OPI?

Jag har blivit väldigt förtjust i flera av nagellacken och de som lockar mig mest är; Gouda gouda two shoes, Vampsterdam, I have a herring problem och Dutch`ya just love OPI?.

1 kommentar:

  1. Lacken med neontouch tycker jag sämst om. Gillar däremot dem i kalla nyanser och de som går i brunt och lila.

    SvaraRadera