söndag 18 december 2011

Poppy King for Boots No7 - Lipstick Allure #7

Jag har tidigare skrivit om Poppy King´s samarbete med No7 och jag klickade faktiskt hem ett av de nya läppstiften från Eleven. Alla läppstift har en bakrund och färgen Allure som jag valde har inspiration från 60-talet med hälsa, vitalitet och glädje.
Jag hade lite svårt att bestämma mig, men till slut blev det färgen #7 Allure.

Formulan är väldigt mjuk och ger inte speciellt mycket färg utan mer bara en fin ton till läpparna. Färgen Allure har en mjuk korallperikoton men en underton av rosa vilket enligt Poppy ska ge dig en hälsosam look.



2 kommentarer:

  1. Mycker klädsamt, en neutral färg och kanske egentligen inte så mycket 60-tal. vill minnas att läpparna då skulle vara ännu ljusare- nästan vita.

    SvaraRadera