fredag 30 december 2011

Smått och gott från Clinique med GWP

Jag hade vägarna förbi Åhlens City i Malmö och gick rakt på ett väldigt fint erbjudande vid Clinique disken. Min ögonmakeup remover från Biotherm håller på att ta slut och jag var i behov av en ny. Det blev Take the day off från Clinique samt ett av de nya (eller halvgamla) Chubby Stick i färgen 02, väldigt trevlig måste jag säga. Jag hade tänkt att visa Chubby Stick i ett eget inlägg och göra en recension på Take the day off senare. Åter till erbjudandet som var som de brukar köra, köp två saker och få en gåva.
I den lilla silvriga väskan ligger något för alla...



Från vänster har vi; Rinse-off foaming cleanser, Superbalm moisturizing gloss, High Impact Mascara, Lash power Mascara och Repairwear intensive eye cream. Dock förstår jag inte varför man har lagt i två maskaror, kunde t.ex. varit en liten ögonskugga, ett läppstift eller en hudkräm.

1 kommentar:

  1. Bra kap! Håller med om att ena mascaran kumde varit ngt annay- t ex en skugga.

    SvaraRadera