tisdag 27 december 2011

Månadens tre favoriter produkter - december

Månadens tre favorit produkter var inte så svåra komma på då jag har blivit lite förälskad i de alla tre :)Tre snabba enkla vardagssaker som fixar en på morgon lekande lätt.
1. Det nya rouget från NARS i färgen Sin har jag använt nästan varje dag sedan jag fick hem det från HqHair. Det är superfint, lite bärigt med guldtouch, och är väldigt pigmenterat så bara lite räcker länge.

2. Ett perfekt underlag då man inte är i behov av allt för mycket täckning är Miracle Skin Perfector från Garnier (aka. BB-Cream) i färgen light.

3. Jag älskar duochrome:a saker allt från nagellack till läppstift. Den nya ögonskuggsprimern Prime Time från Bare Minerals är just en duochrome krämögonskuggga som sitter väldigt bra. Färgen heter Urban Nature och skiftar mellan grönt, lila och grått, vackert!

4 kommentarer:

  1. Som alltid väl valda produkter på i månadens tre i topp. Ska inte försöka rangordna dem, utan mest konstatera att rouget från Nars är det som jag är mesta intresserad av just nu.

    SvaraRadera
  2. Mkt fina produkter. Rouget ser underbart ut och primetime från bareminerals lät väldigt intressant :D

    SvaraRadera
  3. Jag köpte ett kit med fem olika Prime Time-skuggor (dock inte denna färgen) och jag måste säga att de är de bästa krämskuggor jag någonsin ägt! De är lätta att applicera med fingret och de sitter som berget. Jag har cyklat i ösregn och dansat Zumba och inget creasande alls!

    SvaraRadera
  4. Ninni de är toppen jag har också klickat hem minikitet av dessa!

    SvaraRadera