lördag 2 juni 2012

Stila Love at First Blush Palette

Stila är känt för att släppa lite söta små saker som t.ex. Love at First Blush Palette som jag klickade hem från Beautybay i den senaste beställningen där jag betalade £12.
Rouge paletten kommer i en papperförpackning och är i en sk. "naturlig" färg. Själva rouge:et är i en kvadratisk plast palette och det är ett tryckt mönster i pudert som är av flera sammansatta hjärtan som ligger lite omlott. Love at First Blush Palette släpptes med vårkollektionen 2012 från Stila.
 
Love at First Blush Palette består av tre fält av olika rosa rouger och den översta och understa innehåller lite större skimmer partiklar medan den i mitten är matt.
Jag har försökt att swatcha de olika rosa färgerna först enskildt och sedan på bilden under tillsammans. Jag jan tycka att de ser lite mesiga ut i färgena så här på bilderna men den bli relativt intensiv färg på kinderna.

2 kommentarer:

  1. En verkligt gullgullig palett. Hjärtesöt!

    SvaraRadera
  2. Oj vad gullig den var med alla fina hjärtan :) Skulle kunna tänka mig den bara pga utseendet.

    SvaraRadera