onsdag 20 juni 2012

Vill-ha just nu! - juni

Månaderna bara rusar iväg och det är sommar! I månadens vill-ha blir det en olja, nagellack och ögonskugga som jag har lite cravings för just nu.
Jag tycker att Redken har de helt klart bästa hårvårds sakerna på markanden och något som verkligen är inne nu är ju oljor i alla dess slag. Redken All Soft Argan-6 Oil £20,45 verkar vara spännande, då jag inte har testat någon olja till håret innan.
Ciaté Caviar Manicure 199 kr har jag skrivit om innan och är fortfarande spänd på att testa. Kommer i färgerna vit, svart och rosa och innehåller en "pärl" flaska och ett vanligt nagellack.
Duo ögonskuggorna Ready Eyeshadow Duo från Bare Minerals £16 har får väldigt fina recensioner och de finns även i flera färger. I samma serie finner vi också puder, rouge och bronzer.

2 kommentarer:

  1. Jag är också rysligt sugen på caviar!

    SvaraRadera
  2. Fina grejer, särskilt civilare:) men hur funkar det egentligen med olja till håret? Blir det inte tungt och fett snabbare?

    SvaraRadera