lördag 15 januari 2011

MAC Cham-Pale; Eyeshadow Quad Caviar Dreams

Min första ihopsatta eyeshadow quad blev faktiskt paletten Caviar Dreams från Cham-Pale kollektionen som släpptes förra veckan. Det är en palette i neutrala, skimriga enkla basfärger.

Paletten kommer i den nya fyra förpackningen med metalknäppning.


De ögonskuggor som medföljer är överst från vänster och sedan medsols; Brule (en satinskugga i en soft creamy beige) ingår i der permanenta sortimentet, Retrospeck (en lusterskugga beached blonde) finns i det permanenta sortimentet, Caviar Dreams (en lusterskugga dirty frosted pewter) är en LE och Et tu Bouquet? (en frostskugga i frosted pale pink gold) är LE.

Jag gillar verkligen färgsammansättningen och den kommer att användas en del i enklare lite washed-out make-up:er.

4 kommentarer:

  1. Den er så fin! Jeg er helt syg med den, jeg har brugt den næsten hver dag siden jeg købte den.

    SvaraRadera
  2. Denna paletten är så fin och väcker verkligen mitt habegär, trots att jag säkert redan har dupes. Farligt!

    SvaraRadera
  3. Den är väldigt fin och känns användbar, vilket är bra så man använder den :)

    SvaraRadera
  4. Den tennfärgade tilltalar mig mest- är inte så förtjust i det beige utan vill ha Caviar Dreams (en lusterskugga dirty frosted pewter)

    SvaraRadera