onsdag 15 augusti 2012

Illamasqua Powder Blusher Katie

Mitt sista rouge från Illamasqua som jag har att visa för er är den ljusrosa Powder Blusher i färgen Katie. Denna färg är en kall rosa och är helt matt till ytan. Färgen är väldigt ljus och även om jag också är relativt ljus i mig själv så får man applicera rätt så mycket för att det ska synas. Jag gillar Illamasquas rouger och de är väldigt lätta att använda och resultatet blir superfint.
 
 
På swatchen nedan kan man se att Katie är ljus och jag skulle säga att den är lite av en vitrosa, dock blir den bättre på kinderna. De tre rougerna jag har från Illamasqua kompletterar varandra bra; Lover lite orange, Katie ljusrosa och Naked Rose rosabeige.  
Illamasqua Powder Blusher Katie - soft candy pink (matte finish)

2 kommentarer:

  1. Möjligen lite väl ljus rouge i min smak, men verkar ju funka trots allt:)

    SvaraRadera
  2. Älsk, älsk, ääälskar Katie <3

    SvaraRadera