torsdag 30 augusti 2012

Månadens diss - augusti

Jag använder nästan enbart en så kallad dip-in nailpolish remover för att ta bort nagellacket, men då och då vill jag ha en vanlig för att komma åt riktigt. Jag köpte på mig H&M Nail Polish Remover med Vitamin E 100 ml för 29,50 kr.
Problemet med denna nagellacksborttagare är att den inte tar bort nagellacket(!), utan man får trycka och gnugga och hålla på. Efter det tillslut har kommit av bli det en otäck yta kvar på naglarna och de känns fettiga. Denna nail remover är bland de sämsta jag har testat och behöver jag någon liknande variant ska jag gå tillbaka till mina från ACO.

1 kommentar:

  1. Ja tänk att jag haft denna i flera år och inbillat mig att den är bra. Mest kanske för att jag inte haft annat att jämföra med! Har nu dock gått över till Depend dip Down:)

    SvaraRadera