onsdag 15 januari 2014

Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color Tawny Pink 10

Är man en läppstifts shopaholic så är man! Denna gången har jag gjort en ny bekantskap med ännu en typ av Bobbi Brown´s läppstift. Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color fick jag nyss om på en blogg och jag var bara tvungen att testa. Jag gick dit och sa vad jag ville ha och att färgen skulle var så nära min egen läppfärg som möjligt då föll valet på färgen Tawny Pink 10
Den är som namnet säger en krämigt matt läppfärg som är väldigt täckande och efter med har torkat blir semi matt och hållbar. Jag skulle säga att färgen sitter på under ca fem timmar. Tawny Pink är en mellan MLBB-färg som jag ändå tycker kommer fram på min läppar mycket på grund av att formulan är krämig och hållbar.
Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color Tawny Pink 23 - a pink mauve

1 kommentar:

  1. Så fint! Verkar också vara krämigt och vårdande!

    SvaraRadera