måndag 20 januari 2014

Vill-ha just nu! - januari

Har man bara tagit sig igenom januari så är man på rätt sida till våren och våren tillhör nästan favoriterna i beautyvärlden. Det känns verkligen att något nytt är på gång... Dock är det fortfarande januari och även där finns några fina vill-ha saker. 
 Lite frisk färg om kinderna får man med den senaste Benefit Box 'o Powder i färgen Rockateur 310 kr.
Efter jag har använt både den "gröna" och den "rosa" varianten har jag nu kommit fran till att jag väldigt gärna vill ha även original doften av Chloé Chloé Edp 519 kr / 30 ml.
Fukt, fukt och fukt - min hy är verkligen vinter yttorr och kanske kan MAC Lightful Moisture Creme 435 kr hjälpa!

3 kommentarer:

  1. fukt behövs och jag gillar att grunda med serum för att få den rätta spakänslan. Kiehls är bra men min nummer ett är Decleor:))

    SvaraRadera
  2. Min vill-ha-lista:

    1. Lorac Pro palett
    2. Too Faced chocolate bar palett
    3. Illamasqua Hydra Veil

    /Aila

    SvaraRadera