måndag 27 januari 2014

Månadens tre favorit produkter - januari 2014

Januari månad handlar mycket om att vinterboosta trött hy och hår. Jag har fått en förkärlek till ansiktssprayer och under hela januari har jag använt lite olika.
Den lilla flaskan på 30 ml av Caudalie Beauty Elixir varade inte länge, dock gillade jag den och funderar på att köpa en ny. Hyn i ansiktet blev så där fräsch och lite glowig, även doften var nice.

Doften av & Other Stories Body Lotion Bothanic Whisper passar mig utmärkt. Den söta apelsin blomman fungerar som en mjuk doft.

Då jag haft färgat hår under många år gäller det att använda bra produkter - Redken Color Extend Magnetics Shampoo både rengör och vårdar.

3 kommentarer:

  1. Håller med fukt och vårdande insatser viktiga i torr och snöig januari!

    SvaraRadera
  2. Jag märker att min hud behöver feta krämer och oljor sedan kylan kom. Knappt man hinner med i svängarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder alltid olja som nattkräm på vintern, ibland också som ett serum under en tjockare kräm.

      Radera