fredag 3 januari 2014

NARS Guy Bourdin Promiscuous - Holiday 2013

NARS har under julen 2013 släppt några olika set med rouger, läppstift, läppennor och nagellack samt en "vanlig" kollektion. Inspirationen här hämtad från den franska fotografen Guy Bourdin och hans provokativa foto har inspirerat förpackningarna. Hos Sephora i Kph köpte jag NARS Guy Bourdin Promiscuous (SEK 390), dock betalade jag DKK 256 med lite rabatter, ett set innehållandes fem läppstifts pennor från NARS vanliga sortiment.
Det lilla setet kommer i en väska i svart satin och med en mun i blått lack - läckert!
Det ingår fyra av NARS´s Velvet Matte Lip Pencil (de fyra översta) och en NARS Velvet Gloss Lip Pencil (underst).
 L-R Never Say Never - Sex Machine - Cruella - Dolce Vita - New Lover
Det är riktigt fina och läppburna färger, speciellt färgen Dolce Vita har jag velat ha länge, hållbarheten är också toppen och matta läppar är så snyggt på hösten och vintern. Ett prisvärt set som också är extra kul att ha i sin samling.

6 kommentarer:

  1. Jag köpte alla läppstift från Guy Bourdin kollektionen och de är såååå braaaa ;)

    /Aila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig att NARS läppstift håller mycket högklass!

      Radera
    2. Ja, speciellt de nya i cinematic formulan, så mjuka och lätta att ha på läpparna!

      /Aila

      Radera
    3. Stod och kollade in färgen Last Tango - så väldigt fin ut!

      Radera
  2. Fina pennor och du fick dem till ett bra pris också:) Gillar inte alls promotionbilden dock

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pennorna är fina, bilden nja... :)

      Radera