fredag 17 januari 2014

Sex saker från & Other Stories!

Innan jag var jag i Kph och spenderade över en timme inne på & Other Stories. Det är verkligen en affär som har allt! Jag köpte med med några beauty saker hem.
 Den härliga doften av Botanic Whisper "vivid orange blosson tinged with coriander" köpte jag i Body Lotion och Hand Soap.
Eye Pencil Birrus Rust - en härligt kopparröd färg som verkligen är super till blå ögonfärg.
Jag köpte även tre nagellack, tycker att 55 danska kronor är helt okej och det finns mängder med fina färger...
 "Whipcord Beige" - "Corrygated Graphite" - "Marabout Carnation"
På swatches:en ovan har jag använt mig av tre lager för att färgen skulle komma från ordentligt.

1 kommentar:

  1. För min del så känner jag störst intresse för den härliga tvålen och body lotion:)) Du får återkomma med en recension!!!

    SvaraRadera