tisdag 28 september 2010

Chanel Paradoxal #509

Mitt första Chanel nagellack är inhandlat och inte vilket som helst utan hösten it-färg nummer ett, Paradoxal #509. Det är en ljuvlg helt underbar färg som är grå med lite lila i och med lila skimmer.



Det var svårt att försöka få fram rätt färg men jag har tagit foto ifrån olika vinklar för att hitta den bästa färgåtergilvelsen som möjligt.
Jag upplever att borten är rätt så smal och inte så enkel som jag vill att den ska vara att måla med.

Ovan har jag fotograferat i dagsljus och nedan i lampljus.

Här kan man se lite av de lila skimmert men även den tydliga grå färgen.
Riktigt, riktigt nöjd kan inte sluta kolla in min nylackade nails!

2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Älskar hur det lacket ändrar färg beroende på ljuset.

    Ett riktigt svårt lack att fånga på bild!

    SvaraRadera
  2. Riktigt glammigt lack! Men chanel borde ta åt sig kritiken då det gäller den dåligt utformade borsten.

    SvaraRadera