söndag 26 september 2010

MAC Fabulous Felines; Läppar

Ni trodde väl inte att jag inte hade köpt något från MAC´s senaste kollektion Fabulous Felines. Kollektionen är indelas i tre under kollektioner med namn som Burmese Beauty, Leopard Luxe och Palace Pedigreed. Dessa går mot olika färger som olivgrönt, guld och lila.

Jag börjar med inlägget om de olika läppstiften och läppglansen jag köpte.

A Quiet Roar
Cunning i frost formulaÖverst har vi A Quiet Roar i en färg som beskrivs som pale white gold och underst är Cunning i en dark berry.
Docile
MAC beskriver färgen som en dirty lavender with pearl. Docile är rätt så lika Icescape från bl.a Chill, Icescape går mer mot rosa och Docile mot lila.

Aristo-Cat i frost formula
To Pamper i luster formula

Aristo-Cat till vänster är en midtone frost purple mauve och To Pamper till höger är en creamy midtown taupe.

Vilka favoriter har Ni bland Fabulous Felines?

2 kommentarer:

  1. Jag gillade produktbilderna mer än själva produkterna tror jag. Eller snarare såhär; det är inte mycket av sakerna jag faktiskt skulle använda. Men jag har ändå köpt Burmese beauty-paletten och Spree-glosset som jag verkligen diggar.:)

    SvaraRadera
  2. Berry-nyansen tycker jag verkar väl mörk i alla fall.

    SvaraRadera