onsdag 8 september 2010

Smashbox Masquerade Liquid Liner & Lash Overlay

En av höstens mest omtyckta kollektioner för min del är Smashbox Masquerade. Jag har redan visat Creamy cheek color & brush och nu är det dags för nästa produkt i serien.

Det släpptes två färger av Liquid Liner & Lash Overlay i Bronze och Teal, jag valde Bronze mest för att det är en komplement färg till mina blåögon.

En flyttande eyeliner med en härligt metaliskfärg i en varmbronze.
Bosten består av två delar, ytters eyeliner och lite länge in en msakara borste i räfflad plast. Tanken är att använda både som eyeliner och som att lägga lite skimmer på ögonfransarna efter den vanliga masakaran är applicerad.
En swatch på färgen och nedan hur det blir på ögat som eyeliner.


Gillade effekten av den bronziga eyelinern, fast någon mästare på att applicera eyeliner är jag inte :)

1 kommentar: