söndag 19 september 2010

Recension: Garnier Caffeine Eye Roll-on

Jag har varit på jakt efter en ögonkräm med kula, först hade jag tänk mig den nya från All about eyes serum de-puffing (vilket långt namn!) från Clinique men då H&M hade erbjudande på Garnier Caffeine Eye Roll-on tänkte jag why not.


Det är ett svalkande gelé liknande serum som kommer ut från metallkulan då man applicerar ögonserumet. Serumet innehåller koffein och ska motverka puffighet och mörka ringar under ögonen. Ögon partiet ska även masseras av kulan och man ska se allmänt piggare.
Metallkulan svaklar skönt.
För att sumera och då jag har använt detta ögonserum under två veckor tycker jag att den är helt okej och får ett starkt Godkänt i betyg, detta mycket pga. priset.

1 kommentar:

  1. Bra att du blev så nöjd. Dröjde ju ett tag innan du slog till och köpte ett serum. Klart att priset spelar roll också:)))

    SvaraRadera