onsdag 22 september 2010

Sugen på locktång...

Jag har blivit sugen på att köpa en locktång är allmänt trött på mitt skandinaviska platta hår. Så en locktång skulle sitta finfint. Jag har då hittat två lämpliga kandidater för mitt kommande inköp :) Först har jag en sk. vanlig locktång med en 25 mm. storlek den kommer från OBH Nordica.
Mitt andra alternativ är en ny model från Babyliss där man bara virar på håret och låter de vara en stund och sedan släpper. Denna har alltså ingen klämma där man sätter fast hårlocken.
Vilken skulle Ni ha valt av de två eller det kanske finns någon ännu bättre än dessa?!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle valt babyliss nya eftersom att det då inte blir "veck" längt ner efter klämgrejen, men det är ju en smaksak! Har du en vanlig kan man ju också vira runt den om man känner för det :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att OBH-Nordica verkar vara bäst i test:)

    SvaraRadera