onsdag 2 maj 2012

Recension: Nivea Aqua Sensation Nourishing Night Care

Man kan ju lätt säga att jag testar mig igen de flesta ansiktskrämerna som ligger i den så kallade budget klassen och som finns på den svenska marknaden. Den jag nu har använt under ett bra tag är Aqua Sensation Nourishing Night Care från Nivea Visage. Ansiktskrämen som används som en nattkräm är för torr till mycket torr hy och kommer i en blå glassburk med skruvlock och innehåller 50 ml, priset ligger på 99 kr.

Jag har använt Aqua Sensation över mitt serum Drops of Youth från The Body Shop och jag måste säga att resultatet har blivit väldigt bra. Det är en nattkräm som snabbt går in i huden och ger den fukt samt gör huden smidig. Huden blir inte torr och upplever inte heller att jag har fått problemzoner på sista tiden. Med ett betyg på ett starkt Väl Godkänt är detta en ansiktskräm att rekommendera!

1 kommentar:

  1. Verkar bli vara mer än väl värd sitt pris!

    SvaraRadera