torsdag 21 juni 2012

Illamasqua Naked Strangers - info

Illamasqua är ett märke jag inte brukar att skriva om vilket mest har att göra med att jag inte har något där ifrån. Jag blev dock väldigt intresserad då jag såg sommarens smala kollektion Naked Strangers hos Temptalia. Kollektionen går helt i neutrala färger med sticker ut med sina metalliska guld toner, vackert. Illamasqua har också en väldigt trevlig inställning som lyder "make-up for your alter ego".
                                     
Powder Blush Naked Rose (£16,50), Cream Blush Zygomatic (£16,50), Intense Lipgloss Stranger (£13), Sheer Lipgloss Intimacy (£13), Nail Varnish Monogamous, Faithful, Swinger (£13,50) 
Jag blev lite smått förtjust i puderrougen, det skira läppglanset och det metalliska nagellacket. Illamasqua hittar vi hos asos.com och på deras egen hemsida, illamasqua.com.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar Illamasqua! Naked Rose och nagellacken beställde jag, igår kom de och jag är kär ;)

    SvaraRadera
  2. Promotionbilderna är jättefint. Spännande lack.

    SvaraRadera
  3. Jag blev själv helt in Love!

    SvaraRadera