måndag 4 juni 2012

Urban Decay 24/7 Glided-On Lip Pencil Ozone

Jag har ibland lite problem med att läppstift eller läppglans glider lite utanför läpplinjen eller att det "blöder" som det också kan kallas. Detta fixas bäst med en läppenna i samma färg som läppstiftet eller en genomskinlig som passar alla färger. Jag klickade hem Urban Decay 24/7 Glided-On Lip Pencil i färgen Ozone med min beställning från Hqhair tidigare i våras.  
24/7 Glided-On Lip Pencil Ozone är en helt ofärgad läppenna och den är från Urban Decay´s kända 24/7-serie. När jag har använt den på läpparna har jag först lagt i ytterkanten längs konturen och sedan lite in på läpparna. Jag tycker att den har hållt läppstiftet på plats bra och hållbarheten har blivit bättre. Ytan blir lite silikonig och nästan matt, vilket jag upplever bidrar till den ökade varaktigheten på läpparna.

1 kommentar:

  1. Jättebra tips! Inte minst för oss som är lite rynkiga pga ålder/ngt annat:)

    SvaraRadera