lördag 21 augusti 2010

Smashbox Masquerade Creamy Cheek Color & Brush

Kommer ni ihåg den här nyheten från Smashbox? Då jag var i Köpenhamn förra helgen (japp i ösregn) såg jag att de hade kommit in. De hade bara fått in den eyelinern som var i färgen Teal och jag ville har den i Bronze den guldaktiga så den får jag vänta på här hemma. Paletten var väldigt fin men jag kan hitta dupe:s till alla skuggor från MAC så jag hoppade även den. Tyvärr är ju O-Gloss Noir LE för Sephora.

Jag plockade upp den andra saken jag ville ha, just det blush:en med krämstick i ena sidan och borste i andra.
Ytterförpacknigen; Älskar den lekfulla känslan och färgerna på förpackningarna.
I ena sidan finner man krämrougen "Intrigue" som är en rosa skimmrande färg.

Till vänster krämrougen och till höger den inbyggda borsten.
Praktisk och smart borste.
Jag gillar ideén med rouge i ena sidan och borste i andra, dock har jag lite problem med just krämrouge men med borsten kan det nog funka.

3 kommentarer:

  1. Har oxå lite svårt för rouge i krämform.
    Finns det knep för att få det att funka?

    SvaraRadera
  2. Rouge i krämform har jag absolut ingen koll på hur man applicerar, tycker det är rätt svårt faktiskt :o

    SvaraRadera
  3. Jo vist krämrougt kräven en annan teknik än puderform :)

    SvaraRadera