tisdag 30 augusti 2011

Recension: MAC Lip Conditioner Tub

Man kan ju inte få tillräckligt av läppmojs och är de bra blir ju inte saken sämre :) Jag har sedan tidigare recenserat MAC Conditioner Stick SPF 15. Det som hände var dock att i värmen blev stifter klitigt och det bröts av. Följden av detta blev att jag köpte en ny Lip Conditioner från MAC denna gång i tub istället. Tuben innehåller vårdande ämnen som mandelolja, sheasmör, avokadoextrakt, vetegrodsolja och vitamin A och E, 15 ml och kostar 155 kr.





Jag tycker verkligen om detta läppbalsam från MAC, det gjorde jag redan från början i den andra versionen också. Doften är den vanlig "MAC-doften" vilket är trevlig. Tuben är betydligt enklare att hantera och jag upplever den som fräschare och mer hygienisk. Betyget blir ett Väl Godkänt.

1 kommentar: