måndag 8 augusti 2011

OPI French Quarter For Your Thoughts

Semestern är slut för min del och hösten närmar sig. Jag tycker att det är dags att ta och titta lite närmre på de 12 nagellacken från OPI´s höst kollektion Touring America. Varje nagellack har hämtat inspiration från en amerikansk stad och först ut av de tolv lacken har vi French Quarter For Your Thoughts som har inspiration från New Orleans.
Detta är ett krämigt lergrått nagellack som täckte väldigt fint på naglarna. Jag gillar den lite bredda penseln som OPI har, det blir lätt att lacka på.


Jag har använt två lager av OPI French Quarter For Your Thoughts och överlack från Orly.

1 kommentar:

  1. Fint och stilfullt lack. Sedan kan jag bli förvånad över att OPI associerar rill en grå nyans när det gäller N Orleans, skulle mer kunna tänka mig en starkorangeröd:) Hur som helst, OPI-lacken är lätta att sätta på men håller bara så där.

    SvaraRadera