måndag 8 augusti 2011

1000!

I och med detta inlägg firar jag det 1000:de inlägget på min blogg! Tänk att jag har skrivt 1000 inlägg :) Jag tänkte följa upp mitt inlägg med frågorna ni fick ställa till mig.
Anonym: Vilken ögonskugga skulle du rekommendera till mig istället för min blåa?
Svar: Det är lite svårt då jag inte vet vad du gillar, men jagkän väl säga att en matt brunaktig alltid pasar väldigt bra till de flesta. Jag skulle nog tänka mig Soba, Cork eller Espresso från MAC. Det viktigaste är att du trivs i färgen, då blir den snygg på dig!
Sublim och Anonym: Jag skulle vilja se mer av din sminksamlig och hur du organiserad den. Vilka dina favoriter är t.ex. inom läppstift, nagellack etc.?
Svar: Jag har börjat lite smått med att visa min sminksamling med de olika inläggen om nagellacken och mineralsakerna från MAC. Dock har jag från förra året visat hela samling och hur den ser ut, men vist har den blivit större :) Samma sak gäller vilka min favoriter är inom de olika kategorierna som nagellack och läppstift. Ta gärna en titt på mitt inlägg om mina tre favorit produkter under månaden som har gått.

Jag vill så här tack mina läsare som läser och kommenterar, allt uppskattas. Tror att det kan bli tal om en liten tävling framöver för att fira lite extra, så håll utkik!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna vilja se ett inlägg på hur du förvarar dina produkter! :) Skulle även vara kul att se en liten sneakpeak på badrumsskåp och liknande, jag är nyfiken!

    SvaraRadera
  2. 1000 inlägg!!!!! Stort GRATTIS!!! Så intressant att följa dina tips och särskilt tack för det om att prova en matt brun ögonskugga. Ska göra det!

    SvaraRadera