onsdag 14 mars 2012

Recension: Rituals Nourishing Body Lotion Mandarin Delight

Jag är ju lite smått förtjust i Rituals duschmousse:ar och jag köpte även på mig en av deras bodylotion senast jag var i Kph. De har även Rich Nourishing Body Cream men de liknar mer The Body Shop´s Body Butter och de tycker jag är för tjocka i kosistensen, ev. skulle det kunna funka nu under vintern. Just doften Mandarin Delight doftar av söt mandarin och fräsch mint, innehåller 250 ml och kostar DKK 99,95.
Jag gillar lätta krämer som snabbt går in i huden, just Rituals Nourishing Body Lotion i doften Mandarin Delight är sådan produkt. Den är lätt är smörja ut, går snabbt in i huden och återfuktar bra. Doften är behaglig och det är en smart pumpfunktion i flaskan. En väldigt bra bodylotion till ett hyfsat pris får betyget ett starkt Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Härligt! Har duschprodukten redan så den här kan bli en ny trevlig bekantskap även för mig:)

    SvaraRadera