söndag 30 september 2012

Månadens diss - september

För något år sedan (2010) släppte The Body Shop en ny läppstifts serie under namnet Delipscious. Naturliga ingredienser vad slagordet och det kom fyra läppbalsam och nio läppstift i olika färger.
Jag köpte på mig två av The Body Shop´s Delipscious Tinted Lip Balm (finnns inte kvar längre!) i färgerna Watermelon Crush och Berry Crush för 95 kr per läppbalsam och med innehåll på 4 gram. Jag skulle vilja säga att detta är ett färgat läppbalsam som ger en liten svag färg till läpparna och återfuktar bra. Problemet är dock att när man har haft det på ett tag kommer det naturligt in i munnen vilket smakar hemskt. På grund av detta har jag inte använt detta läppbalsam och jag var till och med inne på The Body Shop och klagade!

2 kommentarer:

  1. Usch, jag har haft flera andra läpp-produkter från TBS och alla har smakat illa.

    SvaraRadera
  2. Ska dal att en läpprodukt smakar illa. Bra att du klagade!!!

    SvaraRadera