fredag 29 juli 2011

Hmm...låt mig tänka

Jag har börjat att känna att jag har kommit in i en återvändsgränd med min blogg. Det känns att jag skriver och gör samma saker mest hela tiden och att bloggen faktiskt tar mer om mer av min tid. Jag själv tycker att det är roligast att skriva om nyhet som kommande kollektioner och liknande. Samt tycker jag att visa ny inköpa saker och då och då lite nagellack :)
Vad tycker ni som mina läsare om bäst vad jag skriver om och vad vill ni läsa mer om? Jag tänkte också att slänga in en lite öppen frågestund där ni får ställa lite frågor till mig så svara jag på alla frågor i ett eget inlägg.

3 kommentarer:

  1. Uppskattar din blogg mycket!
    Min fråga till dig: Vilken ögonskugga vill du rekommendera mig som omväxling mot den blå?

    SvaraRadera
  2. Det brukar komma sådana här bloggsvackor lite då och då när man hållit på ett tag. Jag tycker jättemycket om att se allt du köper och hur du använder det; som en jättebra guidning!
    Något jag skulle vilja se mer av är hur du organiserar din sminksamling och vilka dina favoriter är bland t ex läppstift, nagellack etc.:)

    SvaraRadera
  3. Just det. Bra förslag! Visa gärna mer av din organisation om det är i färger, i märken eller hur.

    SvaraRadera