fredag 6 augusti 2010

China Glaze fyra Vintage Vixen nagellack

Med min TD beställning kom även fyra av de tolv China Glaze nagellacken från höstkollektionen Vintage Vixen som har 40-talet som inspiration.


Från vänster; Ingrid (ljusbrun med koppar, rosa och grönt mikroglitter), Midnight Mission (navy blå med silver microglitter).

Från vänster; Bogie (plommonlila med multifärgat skimmer), Emerald Fitzgerald (jade grön med grönt och blått skimmer).

För att ni ska få ser hur färgerna se ut gör jag en snabbis här med ett lager på varje finger. Jag gillade faktiskt alla färgerna, ingen direkt som stod ut.
Från vänster; Ingrid, Midnight Mission, Bogie och Emerald Fitzgerald.
Den översta bilden är tagen vid fönster ljus medan den nedre är tagen vid lampa.

2 kommentarer:

  1. Först när jag såg flaskorna så tyckte jag mest om Emerald Fitzgerald och Midnight Mission. Ändrade mig dock när jag såg dem på. Ingrid (kul namn) var finast!

    SvaraRadera
  2. Håller med om att Ingrid är väldigt fin, blir först ut att testas :)

    SvaraRadera