lördag 14 augusti 2010

OPI The Color to Watch och Isadora Graffiti Nails Blå

Det första av nagellacken från Opi Swiss blev det ljuslila The Color to Watch. Rätt så vattning enkel färg med lite extra kul effekt med det fina skimmret i. Jag upplever att det går väldigt mycket åt det lila hållet även om man kan ana blå och lite rosa skiftiningar i färgen.

Här har jag börjat med Orly Bonder som underlack, två lager av Opi The Color to Watch och avslutar med mitt nya Orly Sec ´n Dry som överlack.
Det känns som att man bara måste testa de nya Isadora Graffiti Nails till precis allt :) Här har jag målat ett lager av den blå färgen över The Color to Watch.

Med Graffiti Nails gäller det att ta ett tjockt lager för att det ska bli som bäst.

1 kommentar:

  1. Alltså inte förrän idag begrep jag hur Graffitilacken funkar. Det är ju bara så läckert! Synd bara att det vita var slut. Tänk- silver o vitt......

    SvaraRadera