torsdag 5 augusti 2010

Mix från TD

Nu när min favorit webshop för nagellack Transdesign skickar internationellt igen och hösten lack hade kommit var det bara att beställa igen :) För första gången åkte jag på tull avgift på 125 :-, hmm.

Jag beställde nio nagellack dessa fem och fyra från China Glaze Vintage Vixen (dessa kommer i ett annat inlägg).

SÅ vad har vi här?
Från Orly Plastix Retro Red och Purple Pleather, dessa ska torka till en plastliknande hinna på naglarna.

Från Opi det gröna Here Today...Aragon Tomorrw i Suede formulan. Från China Glaze Up & Away Sugar High.

Underlack från Orly Bonder.
Retro Red (Plastix)
Purple Pleather (Plastix)
Here Today...Aragon Tomorrow (Suede)
Sugar High
Bonder
Gillar nagellack som inte är som vanliga där formulan skiljer sig lite åt. T.ex. som med Orly och Opi.

3 kommentarer:

  1. Here Today...Aragon Tomorrw i Suede ser inte ut att vara nåt att hänga i julgranen och Rocketqueen dissade Orly´s bonder om jag minns rätt;)!

    SvaraRadera
  2. Tycker faktiskt tvärt om.... att Here Today...Aragon Tomorrow (Suede)har en spännande yta. Däremot mindre förtjust i lacken med plastig finish. Vad anser du själv? Favorit?

    SvaraRadera
  3. Efter som jag gillar gröna lack var Opi ett givet inköp plus för den lite udda ytan. Det är bara att toppa med överlack om man inte skulle gilla ytan i längden.

    Plasix var lite roliga gillade den röda mest.

    Det är lite att köpa grisen i säcken med nagellack och kanske underlack, jag har dock hört gott om Bonder. Det gäller ju att bilda sig en egen uppfattning om saker och ting :)

    SvaraRadera