måndag 16 augusti 2010

MAC Mascara

Jag har nu genom åren testat de flesta av MAC´s maskaror och det med blandade resultat. Den absolut bästa är Opulash som släpptes i juni i år. Mascara X har jag haft i två omgångar och tycker att den ger naturliga långa fransar och är en bra vardags maskara. Pro Lash ska ge längd och vist gör den det dock ibland lite klumpig. Zoom Lash som många har som favorit har jag inte gillat så där värst mycket, der ett klumpigt intryck. Den som jag inte alls gillar är Dazzle Lash som släpptes förra året. Liten svår applicerad borste, nix går helt bort.
Vad tycker ni om MAC´s maskaror och vilken är er favorit bland dem?

3 kommentarer:

  1. Jag har inte testat Opulash, men just mascara tycker jag inte är MAC´s grej riktigt. Det finns betydligt bättre från andra märken, så det hoppar jag när det gäller MAC.:)

    SvaraRadera
  2. Kanske är så att MAC inte leder the masquara leauge. Själv gillar jag Lancome.

    SvaraRadera
  3. Jag har också haft problem att hitta en mascara som passar mig från MAC, men Opulash är faktiskt verkligen bra!

    SvaraRadera