söndag 1 augusti 2010

Dagens i-lands problem :)

...jag fortsätter min väntan med sminkrelaterade saker även med detta inlägg :)

Så vad är det Emma väntar på?

1. Paket från Kiehl´s med maskara, läppbalsam och kroppsscrub.
2. Paket #1 från Transdesign med nagellack från China Glaze från Vintage Vixen, Orly från Plastix och Opi.
3. Paket #2 från Transdesign med nagellack från Opi från Swiss, Essie och Orly.
4. Paket från H&M innehållandes två tröjor och två koftor.
5. Från Sigma Makeup innehållandes fyra makeup borstar.
6. Mina efterlängtade Converse All Star i färgen vitt från LaRedoute.

6 kommentarer:

  1. Vilka borstar från Sigma har du beställt?

    SvaraRadera
  2. @Aila: Tja vilka var det nu kommer inte ihåg vad de heter på Sigma-språk men med mac nummer var det: duo fiber large brush 187, foundation brush 190, shadow brush 239 och large fluff brush 227. Hoppas att det var till någon hjälp!

    SvaraRadera
  3. Åh, så många härliga paket du kommer att få! Lycka!

    SvaraRadera
  4. Härlig goody-lista! Vilket väntar du allra mest på? Converseskorna kanske?

    SvaraRadera
  5. Ja, man är mer bekant med mac markeringar;)!
    Jag är nyfiken på Sigmas foundation brush (#190 MAC) om du kan recensera den sen, när du hårt testat vill säga;)?!

    SvaraRadera
  6. @Aila: Ska se vad jag kan fixa sedan...

    SvaraRadera