söndag 29 augusti 2010

Orly Cosmic FX Collection

Årets stora nagellacks snackis efter Isadora Graffiti Nails har nog varit Orly´s Cosmic FX Collection. Den består av sex olika nagellacksfärger alla med duochrome effekter. Jag kunde inte bestämma mig så jag beställde hem fem av de sex färgerna, hoppade över Halleys Comet den som är turkosblå och har duochrome i grönguld.

Från vänster Lunar Eclipse, Out of this world, Galaxy Girl, Space Cadet och It´s not rocket science.
Samma som ovan fast med blixt.
Lunar Eclipse blå med duochrome i rosalila.

Out of this world lila med duochrome i rosasilver.
Galaxy Girl röd lila med duochrome i blågrönt.
Space Cadet grön med duochrome i lilaguld.
It´s not a rocket science grön med duochrome guldblått.
Jag fotograferade alla färgerna på samma gång lite för att jag ville visa de direkt. Här har jag lackat med två lager.
På tummen Out of this world.
Från vänster; Lunar Eclipce, It´s not a rocket science, Galaxy Girl och Space Cadet.
Av de fem nagellacken från Orly tycker jag bäst om Galaxy Girl och Space Cadet, de är mest unika med sina duochrome effekter!

2 kommentarer:

  1. Space cadet gillar jag också, vill ha vill ha! Så himla snyggt !

    SvaraRadera
  2. Bara så coola färger Dessutom med namn som sätter igång vilken science fiction-vän som helst:)

    SvaraRadera