tisdag 3 augusti 2010

Triss i Kiehl´s

Igår (läs måndag) låg mitt paket från Kiehl´s i mitt brevinkast! Jag tycker att det är så smidigt att bara ringa till Kiehl´s i Stockholm på Mäster Samuelsgatan 5 tel. 08-6784002 och beställa. Man får betala portot på paketet och sedan har man det på några dagar.

Det blev tre saker;
Creme de Corps; Soya milk & Honey body polish 200 ml. Detta är en scrub i den välkända Creme de Corps serien.
Lipbalm #1 i smaken vanilla 15 ml. Kiehl´s kultiga läppbalsam, detta har jag haft innan utan smak men ville testa något nytt nu.



Anledningen att jag beställde var att jag var väldigt nyfiken på en nya maskaran från Kiehl´s med namnet Marvelous Mineral Mascara. En svart färg som har fått sin färg från mineraler och innehåller även olja för att vårda ögonfransarna.

1 kommentar:

  1. Grattis till tre bra produkter. Synd bara att de inte finns mer lättillgängliga på nära håll här i stan.

    SvaraRadera