fredag 13 augusti 2010

OPI Swiss 5 av 12

Då har mitt sista paket kommit som jag har efterlyst. Denna gång från Transdesign tog det en vecka och jag slapp tullen :) Här var det den nya kollektionen från Opi med namnet Swiss.
Kollektionen är uppdelad i krämlack och skimmerlack, sex av varje. Jag upplever att det flesta av krämlacken går mot den varma röda färgskalan och de skimmriga lacken åt den kalla.


Jag köpte fem av de tolv nagellacken och gillar de starkt, ja hela kollektionen faktiskt.

Diva of Geneva, The Color to Watch, Fron A to Z-urich

Diva of Geneva plum with gold.

The Color to Watch lilac with multicolor shimmer.
From A to Z-urich bright berry red.
Lucerne-Tainly Look Marvelous, Glitzerland
Lucerne-tailny look Marvelous darkgrey with silverglitter.
Glitzerland cold gold with goldshimmer.
Lucerne-tainly look Marvelous, The Color to Watch, Glitzerland, From A to Z-urich, Diva of Geneva.
Detta är verkligen en snabb titt har är det snabbt lacka ett lager bara för att få en snabb kick på färgerna :)

Mina favoriter är den ljuslila The Color to Watch och den plommonlila Diva of Geneva.

1 kommentar:

  1. Snygga färger. Har samma favoriter som du :)
    Allt i lila och plommon matchar ju fint den kommande hösten.
    Just nu sitter jag o lackar med China glaze Demuren Vixen. Så soft och såååå snyggt! Men torkar tyvärr lååååångsamt.........

    SvaraRadera