tisdag 28 december 2010

Urban Decay Naked Palette

Efter ett snabbt hemklickande från Beautybay i mitten på novenber kom äntligen, en vecka senare, min älskade Naked palette från Urban Decay. Sedan har bilderna legat i dator och inte kommit in på bloggen förän nu. Naked palette mådet vara en av 2010 års mest hypade saker och jag är glad att jag har den i min samling.

Framsida och baksida av förpackningen.
Ytterförpackningen har en sammetsliknande sida.
Då man öppnar paletten hittar man tolv ögonskuggor i original storlek i både matta och skimmrande neutrala toner. Från riktigt ljus beige till nästan gråsvart. Det följer också med en liten Primer Potion i original färgen och en 24/7 Glide on eyepencil i en dubbelversion med färgen Zero i ena änden och den nya färgen Whiskey i andra.
Utan blixt.
Den lilla Primer Potion
De fyra första ögonskuggorna från vänster är Virgin, Sin, Naked och Sidcar.

De fyra i mitten är Buck, Half Baked, Smog och Darkhorse.
De sista är Toasted, Hustle, Creep och Gunmetal.
24/7 Glide on eyepencil i dubbelversion.
Zero
Whiskey

3 kommentarer:

  1. Känns ju bra att du till sist erövrade denna naked palette. Hypade saker kan ju vara svåra att få tag på.

    SvaraRadera
  2. Det är en himla bra palett att ha i sin ägo!

    SvaraRadera
  3. Håller med Kerstin för jag älskar min!

    SvaraRadera