söndag 12 december 2010

En beauty 3:a # IV

Så här med bara drygt en vecka kvar till jul passar det ju väldigt bra med en beauty trea som har teamat julklappsönskningar. Här är mina julklappsönskningar:

1. En MAC produkt som jag har som ett ständigt "haunting"-objekt är läppstiftet Show Orchid. Detta läppstift som är i det permanenta sortimentet går endast att köpa i en MAC Pro-store, så jag får nu hoppas på en repromote igen.
2. Et märke som jag inte har skrivit så mycket om är det amerikanska märket Bobbi Brown. Det går dock inte att köpa i Sverige (som så mycket annat) utan jag får bege mig till Danmark och Magasin i Köpenhamn. De har ett sortiment Customizable Palettes som funkar lite som MAC´s pro palette, fast man kan sätta tillbaka i original saken, att man helt enkelt skapar som egen palette med läppstift, ögonskuggor och rouge. Det finns tre olika storlekat med plats för tre, fyra och sex färger. Min egen önska skulle nog bli en sexa med ett läppstift, en rouge och tre ögonskuggor och en highlighter.

3. Dermalogica´s Skin Smoothing Cream i den stora 100 ml storleken.

2 kommentarer:

  1. Snow Orchid finns på eBay (hos säljaren Pinkdaisygirls, har handlat massor med gånger hos henne, så hon är pålitlig;))

    SvaraRadera
  2. Fast jag skulle nog toppa listan med Dermalogica som #1:)

    SvaraRadera